BETALEN
Gezondkantoor.nl heeft de betrouwbaarheid van het online bestel- en afrekenproces hoog in het vaandel staan. Wanneer u bij ons een bestelling plaatst, wordt u, indien u kiest voor iDEAL doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving Multisafepay om uw online betaling direct te kunnen voldoen. Kiest u voor Overboeking dan kunt u zelf het bedrag overmaken a.d.h.v. de gegevens die u kunt vinden in de bestelbevestiging die u via email ontvangt.

1. Betalingsmogelijkheden binnenland
Bestellingen bij Gezondkantoor.nl kunnen op verschillende manieren betaald worden, zowel direct als indirect. Het verschil is dat bij een directe betaling het kantoormeubel direct wordt besteld bij de fabrikant of als het kantoormeubel op voorraad is verzonden. Bij een indirecte betaling wordt het kantoormeubel pas na ontvangst van de betaling gemaakt en verzonden. 

Directe betaling: voor een snelle levering

  • iDEAL, met IDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw bestelling bij gezondkantoor.nl afrekenen.
    U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank).

    Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
    Lees meer

     
  • PayPal, een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.
    Lees meer

Indirecte betaling: levering na ontvangst betaling 

  • Handmatig overboeken, u kunt het totaalbedrag ook eerst overmaken op onze rekening.

    Ons bankrekeningnummer kunt u vinden in de bevestigingsmail die u ontvangt na het afronden van de bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, versturen wij uw bestelling zo snel mogelijk.
    Lees meer

2. Betalingsmogelijkheden buitenland
Bij Gezondkantoor.nl is het ook mogelijk om vanuit het buitenland kantoormeubelen te bestellen. Betalen vanuit het buitenland kan met: 

  • Handmatig overboeken, u kunt het totaalbedrag ook eerst overmaken op onze rekening.

    ​Ons bankrekeningnummer kunt u vinden in de bevestigingsmail die u ontvangt na het afronden van de bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, versturen wij uw bestelling zo snel mogelijk.
    Lees meer

Of andere landspeciefieke betaalmethodes die automatisch in uw winkelmand verschijnen. 

3. Betalingsmogelijkheden buitenland
SWIFT / BIC code: ABNANL2A
IBAN Nr.: NL73 ABNA 0504 5831 58

Heeft u nog vragen?
Stuur een bericht.

   

 

© 2015 - 2020 Gezondkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel