ALGEMENE VOORWAARDEN GEZONDKANTOOR.NL

Artikel 1 – Definities
Wij hebben geprobeerd onze algemene voorwaarden duidelijk, maar ook gemakkelijk leesbaar op te zetten. Bekijk deze pagina voor de moeilijkere versie.


Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

1. Wie zijn wij?
Wij zijn Gezondkantoor.nl en samen met TaskOffice Working WELL zijn wij onderdeel van Reacon BV; ergonomisch adviseurs en leverancier ergonomisch meubilair.

2. U kunt ons op de volgende manier bereiken:
Bellen: +31 (0)113 626227
Mailen: info@taskoffice.nl
Schrijven: Korte Eeweg 7, 4424 NA Wemeldinge

Ontdekken: pinterest.com/gezondkantoornl
Vriend worden: Facebook.nl/gezondkantoor.nl

3. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m donderdag van 8:30 tot 16:00 uur

4. Nummers:
Ons KvK-nummer: 71353771
Ons BTW-identificatienummer: NL858682618.B01


Artikel 3 – Toepasselijkheid

1. Onze algemene voorwaarden stellen we beschikbaar voor u als consument. In onze algemene voorwaarden staat wat wij voor u doen en wat we van u verwachten als u iets bij ons koopt of hebt gekocht.

2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kiest u de meest gunstige.
 


Artikel 4 – Het aanbod

We vertellen u eerlijk wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen, wat het kost en of u het kunt ruilen.

Alle getoonde afbeeldingen geven zo goed mogelijk het te kopen product weer, maar kunnen afwijken van de werkelijkheid. Uit getoonde afbeeldingen kunnen geen rechten worden ontleend. 


Artikel 5 – De overeenkomst

1. U doet online zaken met ons in een veilige webomgeving.

2. Als u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u daarvan een bevestiging per e-mail.

3. Wij voegen alle informatie en gegevens die u nodig hebt bij de bestelling, maar het meeste vind u ook op onze site. Het is wel handig als u de (digitale) bon goed bewaart.
 


Artikel 6 – Herroepingsrecht

Heeft u het product geprobeerd en bent u er niet blij mee? Dan mag u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaalde orderbedrag binnen 7 dagen terug. Voor artikelen met een orderbedrag onder de €50 exclusief btw die retour worden verzonden, brengen wij €15 verwerkingskosten in rekening.
 


Artikel 7 – Verplichtingen tijdens bedenktijd

Tijdens de bedenktijd mag u het product uitpakken of gebruiken zoals u dat in de winkel zou doen. Gebruikt u het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.
 


Artikel 8 – Verzendkosten in geval van herroeping

U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de kosten voor retour van u thuis naar Gezondkantoor.nl zijn voor eigen rekening. 
 


Artikel 9 – Verplichtingen van Gezondkantoor.nl bij herroeping

Zodra u binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij het volgende:

  • We sturen na ontvangst van uw aanvraag een bevestiging.
  • We leveren een nieuw product of u ontvangt de orderbetaling binnen 14 dagen terug.
     

Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

U begrijpt vast dat u de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Speciaal voor u op maat gestoffeerde stoelen.
  • Verbruiksartikelen zoals reinigingsvloeistof waarvan de verpakking is geopend.
  • Sale, B-stock en afgeprijsde artikelen.
     

Artikel 11 – De prijs

  • Zie artikel 4.
  • Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkels en op onze website.
  • Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.
  • Normale verzending is altijd gratis.
     

Artikel 12 – Conformiteit en garantie

  1. Zie artikel 4.
  2. U heeft recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor u op. Hierbij volgen we altijd de wet.
     

Artikel 13 – Levering en uitvoering

  1. Wij doen ons best om u goed van dienst te zijn. Daar zijn we zorgvuldig in.
  2. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijgt u uw geld terug, of bieden we u een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag u altijd ruilen.
  3. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij u of een door u aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.
     

Artikel 14 – Betaling

  1. Als wij u vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst uw bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
     

Artikel 15 – Klachtenregeling

  1. We doen er alles aan om uw klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  2. Als u een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we u goed helpen.
  3. Uiterlijk binnen 3 werkdagen krijgt u antwoord van ons. We helpen u direct, of u hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
     

Artikel 16 – Geschillen

Komen we er echt niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie. Als u daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren uw keuze.
 


Artikel 17 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Dit waren onze algemene voorwaarden. Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vindt u dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor u.

Vragen?
Stuur een bericht.

   

 

© 2015 - 2020 Gezondkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel