Aanbestedingen zijn een iteratief proces waarbij tot het contract is getekend de aanbieders strijden op het scherpst van de snede. Logisch overigens, want er is aan het eind maar 1 aanbieder winnaar. 

Voor u als inkoper is het kopen van kantoorinrichting echter geen dagelijkse zaak. Door onder andere het enorme aanbod en evenals verschillend te interpreteren eisen en wegingen is de kans groot dat u niet ontvangt wat gewenst is of niet de juiste prestatie krijgt voor wat u betaald. 

Advies. Onze deskundigen hebben ruime ervaring in het formuleren en beoordelen van ergonomische, circulaire en WELL Certificate gerelateerde eisen en wensen. Daarnaast kennen zij de markt van fabrikanten, materialen, garanties maar ook de steeds veranderende wensen van de gebruikers. Door actief deel te nemen in de mondiale markt als product designer, werkplek deskundige en WELL A.P.  weten onze deskundigen de do’s en don’ts van de laatste ontwikkelingen. Of het nu gaat om een NPR, ANSI (HFES 100), Bifma G1 of andere (lokale) regelgeving. Ons team van professionals  heeft de kennis en wordt niet alleen in Benelux maar ook mondiaal gevraagd de markt bij te staan.

Inschrijven. Zowel (potentiele) klanten bij onderhandse aanbestedingen als fabrikanten vragen ons zelf in te schrijven bij aanbesteding of prijsaanvraag. Wij zijn hierin zeer selectief en alleen als onze diensten een toegevoegde rol spelen schrijven wij zelf in. Wij hechten aan een goede relatie met alle partijen. U als klant, gebruikers en fabrikanten.  Door inzet van onze kennis, ervaring en 100% onafhankelijkheid van een fabrikant zijn wij in staat uw eisen en wensen het beste in te vullen.

BELANGRIJK  Vervang niet alle (zit) meubelen in 1 koop.  De gebruikers, IT, taken en verdere omgeving veranderen dermate snel dat 1 koop voor ca. 7 jaar of langer veelal niet verantwoord is.

© 2015 - 2021 Gezondkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel