VEELGESTELDE VRAGEN
We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1. Hoe kan ik bestellen?
U plaatst de bestellingen via onze webwinkel. Heeft u een artikel die niet in de webwinkel staat? Neem dan contact op met één van onze servicemedewerkers.

2. Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. U kunt zelf beslissen wanneer u uw bestellingen plaatst.

3. Wanneer is het kantoor geopend?
maandag t/m vrijdag 8:30 - 16:00 uur
zaterdag en zon- en feestdagen gesloten

Tijdens de kantooruren is ook de klantenservice bereikbaar.

4. Wat zij de verzendkosten?
Uw bestelling wordt altijd in heel Nederland gratis bezorgd. 

5. Bezorgt Gezondkantoor.nl ook buiten Nederland?
Ja, buiten Nederland worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. 

6. Wat zijn de betalingsmethoden bij Gezondkantoor.nl?
Op Gezondkantoor.nl kunt u op verschillende manieren betalen:

  • IDeal
  • Vooruitbetalen per bank (levering na ontvangst betaling)

7. Wat is de levertijd?
Een groot deel van de producten in de webshop zijn voorraad producten. Zodra Gezondkantoor.nl uw opdracht ontvangen heeft, wordt u op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum en/of leverdag. Is het product niet voorradig dan zullen wij het product direct bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot een aantal weken.

Wilt u meer informatie over onze voorraad of de levertijd van onze producten?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers via: info@gezondkantoor.nl of 0113-626227

  • IDeal
  • Vooruitbetalen per bank

8. Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?
In overleg met onze medewerker kunt u aangeven wanneer u uw kantoormeubel geleverd wilt hebben.
Let op: Onze leverdagen zijn: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en vrijdag. Het is dus niet mogelijk om uw kantoormeubel op Zaterdag en Zondag te laten bezorgen.

9. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen uw pakket binnen Nederland naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

10. Kan ik mijn pakket volgen?
In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw kantoormeubel via PostNL, GLS of onze eigen servicedienst geleverd zal worden. Wordt uw product via pakketpost verstuurd, dan kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de mail.

11. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met één van onze medewerkers. Annuleren kan alleen wanneer een kantoormeubel nog niet in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door via de mail; info@gezondkantoor.nl, contact op te nemen met één van onze medewerkers. 

12. Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens de openingstijden op 0113-626227. We beantwoorden uw vragen graag.

© 2015 - 2018 Gezondkantoor.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.