Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden, vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
1. Hoe kan ik bestellen?
U plaatst de bestellingen via onze webwinkel. Heeft u een artikel die niet in de webwinkel staat? Neem dan contact op met één van onze servicemedewerkers.
2. Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. U kunt zelf beslissen wanneer u uw bestellingen plaatst.
3. Wanneer is het kantoor geopend?
Maandag t/m donderdag 8:30 - 16:00 uur
Op zaterdag en zon- en feestdagen gesloten
4. Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt op de begane grond na de eerste deur gratis bezorgd in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.
5. Bezorgt Gezondkantoor.nl ook buiten Nederland?
Ja, buiten Nederland worden er wel verzendkosten in rekening gebracht.
6. Wat zijn de betalingsmethoden bij Gezondkantoor.nl?
Op Gezondkantoor.nl kunt u op verschillende manieren betalen:
IDeal
Creditcard
Op factuur (levering ná ontvangst betaling)
7. Wat is de levertijd?
Een groot deel van de producten in de webshop zijn voorraad producten. Zodra Gezondkantoor.nl uw opdracht ontvangen heeft, wordt u op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum en/of leverdag. Is het product niet voorradig dan zullen wij het product direct bestellen. De levertijd is afhankelijk van het product en verschilt van een paar dagen tot een aantal weken.
Wilt u meer informatie over onze voorraad of de levertijd van onze producten?
Neem dan contact op met één van onze medewerkers.
8. Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?
In overleg met onze medewerker kunt u aangeven wanneer u uw kantoormeubel geleverd wilt hebben.
Let op: Onze leverdagen zijn: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag, feestdagen uitgezonderd. Het is dus niet mogelijk om uw kantoormeubel op zaterdag en zondag te laten bezorgen.
9. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen uw pakket binnen Nederland naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.
10. Kan ik mijn pakket volgen?
In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw kantoormeubel via PostNL, GLS of onze eigen servicedienst geleverd zal worden. Wordt uw product via pakketpost verstuurd, dan kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de mail.
11. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met één van onze medewerkers. Annuleren kan alleen wanneer een kantoormeubel nog niet in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door via de mail; info@gezondkantoor.nl, contact op te nemen met één van onze medewerkers.
12. Kan ik alle artikelen retourneren?
Producten die speciaal voor u zijn besteld en maatwerk vallen niet onder het retourrecht. Overige artikelen kunnen in ongebruikte staat retour worden gemeld binnen 30 dagen.
13. Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice. We beantwoorden uw vragen graag.